Цьогорічний Baselworld відбувся в екстравагантному, новому комплексі, який був розроблений швейцарськими архітекторами Herzog & de Meuron і завершений для виставки. 1460 учасників із 40 країн представили свої новинки на 41-й міжнародній виставці годинників і ювелірних виробів, яка тривала з 25 квітня по 2 травня 2013 року у Базелі, що в Швейцарії. 122 000 відвідувачів і 3610 представників ЗМІ зі 100 країн світу приїхали до Базеля, щоб дізнатися про останні тренди від виробників годинників та ювелірних прикрас. Це новий рекорд відвідуваності виставки.
Завдяки своїй новій концепції виставок Baselworld адаптувався до того факту, що світ годинників і ювелірних виробів дедалі більше переплітаються між собою. Ось деякі з брендів, які були представлені на Baselworld 2013 Breguet, Breitling, Bulgari, Chanel, Chopard, Dior, Gucci, Hermès, Hublot, Louis Vuitton, Omega, Oris, Patek Philippe, Rolex, Swarovski, Swatch, Tag Heuer, Tissot, Tudor, Versace та Ulysse Nardin.
Casio скористався Baselworld 2013, щоб оголосити про випуск трьох нових доповнень до жіночих годинників SHEEN . Нові моделі SHE-3504 мають циферблат, усипаний елементами каміння Swarovskі. На своїй прес-конференції 25 квітня компанія надала своєму останньому бренду годинників SHEEN автентичне обличчя – актриси і моделі Елізабетти Каналс. Брюнетка, 34-річна красуня, яка також відома як колишня дівчина Джорджа Клуні, уособлює жіночу елегантність, стиль і впевненість, як і бренд SHEEN. В Твіттері вона (@JustElisabetta) написала, “Щаслива і пишаюся тим, що є амбасадором європейського бренду #Casio #Sheen #BaselWorld” instagram.com/p/Yh08qDk0_n/“. Посилання веде на її фото в Instagram, на якому вона носить SHEEN.
На виставці з’явилося багато зіркових гостей. Зірка тенісу Роджер Федерер є амбасадором бренду Rolex, зупинився біля стенду швейцарського виробника годинників 25 квітня. Колишній спортсмен-екстремал Фелікс Баумгартнер, який прославився своїм стрибком із стратосфери, відвідав Zenith як амбасадор бренду. Американський музичний продюсер Свізз Брітц представив нові навушники на стенді Hublot і допоміг оголосити про нове творче партнерство між виробником годинників і виробником навушників Monster. Ще до офіційної церемонії відкриття нового комплексу залів близько 1000 представників ЗМІ були запрошені на захід 23 квітня, де американська співачка Лана дель Рей дала ексклюзивний концерт.
Справжньою новинкою став Type 3 представлений бельгійським годинниковим лейблом Ressence, заснованим у 2009 році. Цей годинник, розроблений Benoît Mintiens, має орбітальні диски, які вказують години, хвилини та секунди. Ці диски омиваються рідиною, створюючи ілюзію вільного ширяння циферблата над куполоподібним сапфіровим склом. Це феноменальний ефект. Дизайн абстрактний і мінімалістичний. Ця модель з цифрами та індикаторами неоново-зеленого кольору особливо крута.
Дизайнери ювелірних виробів представили величезну різноманітність. Ось деякі тренди, які на нашу думку заслуговують на увагу:
1. Біжутерія доступна для кожного.
Італійський ювелірний бренд Ti Sento Milano є одним із представників цього тренду. Цього року бренд святкує своє 10-річчя та представив Ti Sento 10 Fabulous Years Collection. Ця колекція з десяти каблучок, виготовлених із родованого срібла, деякі з позолоченими деталями, представлена в упаковці, схожій на коробку вишуканих шоколадних цукерок.
2. Міксування і поєднання ювелірних виробів того самого типу в якнайбільшій кількості.
Багато виробників ювелірних виробів пропонують колекції з виробами, які чудово комбінуються та поєднуються і які ви захочете носити, нашаровані одна на одну. Кілька каблучок на одному пальці, кілька браслетів різних тонів на руці або кілька пірсингів в одному вусі – це одне. Бразильський бренд ювелірних виробів Brumani є одним із прикладів цього тренду. Браслети від Boabab collection — на зображенні нижче — із 18-каратного жовтого та рожевого золота з коричневими та білими діамантами, рожевим, димчастим та лимонним кварцом, рожевим турмаліном, рубіновим мандариновим гранатом та аквамарином — є яскравим прикладом бразильського стилю життя.
3. Більше прикрас для чоловіків
Чоловікам, які стежать за модою, нарешті стає набагато простіше знаходити прикраси, які відповідають їх типу. З кожним роком вибір збільшується. Наприклад, на Baselworld 2013 британський дизайнер ювелірних виробів Стівен Вебстер, представив свою нову чоловічу колекцію прикрас. Гравіровані, поліровані та вкриті родієм елементи зі стерлінгового срібла мають дуже чоловічу привабливість.
Image credits
Header image: © Baselworld; other images: see image captions